• PDF

Аутор : Халид Јасин Превод : Љубица Јовановић Рецензија : Фејзо Радончић

Шта знате о Исламу? Шта заиста знате о Исламу? Не шта сте о Исламу чули од других, нити шта сте прочитали у новинама, видели на телевизији, или оно што вам је о Исламу говорио ваш професор у школи. Нити оно што сте чули од комшија, другова и свештеника у вашој локалној цркви. Питање се тиче вашег истинског познавања Ислама, на основу аутентичних исламских извора и историјских чињеница о систему живота званог Ислам. У овој књизи можете да сазнате шта заиста подучава и шта представаља вера Ислам. Књига која је сачињена од предавања познатог исламског учењака Халида Јасина из Сједињених Америчких Држава.

• PDF

Превод : Марко Вучковић Рецензија : Фејзо Радончић

Без сумње, овај живот је испит који захтева вашу пуну бригу о ономе шта ћете са собом да понесете на вашем последњем одредишту. једино су исправно веровање и добра дела ваш пут до спасења.

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

У последње време све више је изражено лажно етикетирање Божијег Посланика, нека је Божији благослов и спас над њим, пласирањем многобројних лажи и увреда којима настоје да одврате муслимане од Ислама или којима настоје да умање њихову љубав према њиховом Веровеснику, нека је Божији благослов и спас над њим. На упућене лажи, клевете и увреде узвратићемо јасним и непорецивим аргументима како бисмо обезвредили крхку аргументацију опонената, и на тај начин ономе који трага за истином помогли да растави истину од лажи. То је био и повод писања књиге „Непорециви аргументи о истинитости Мухаммедовог, нека је Божији благослов и спас над њим, посланства." У овој књизи су сабрати неки докази који несумњиво доказују истинитост Веровесниковог, нека је Божији благослов и спас над њим, посланства, са којима се обзнањује непорецива истинољубивост свих његових изговорених речи а које сам сабрао из његове библиографије, из мноштва његових дела, речи, сведочења људи - било да су његови следбеници или његови непријатељи - а свакако ту су и неки рационални докази који заузимају важно место у аргументацији.

• PDF

Превод : Ирфан Клица Рецензија : Фејзо Радончић Рецензија : Љубица Јовановић

Ова студија садржи корисни сажетак о најбољим, најузвишенијим, највеличанственијим и најкориснијим речима – речима тевхида (ла илахе иллаллах - нема другог истинског бога осим Аллаха (Бога) јединог), о њиховој вредности, значењу, условима и о ономе што их поништава.

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Ова књига дефинише веру Ислам, појашњава да је то природна вера, вера свих Божијих Посланика, а затим појашњава најважније темеље те вере. Потом, у њој се указује на најважнија питања везана за веровање једног муслимана, а које он мора да спозна. У наставку књиге се говори о начелима вере Ислама, и указује се на начин опхођења муслимана према друштву у којем живи.

• PDF

Прелепа књига под називом: "Ислам је против тероризма", је сачињена од предавања познатог исламског учењака Халида Јасина иначе некадашњег хришћанина из Сједињених Америчких Држава, која је одржао у Аустралији, Америци и Европи. Халид Јасин је 1965. године прихватио Ислам и касније се у потпуности посветио изучавању Ислама и других религија. Свршеник је исламског Универзитета у Меки, путује и предаје по целом свету а данас живи и ради у Британији. Оснивач је удружења чијим је разлогом на хиљаде људи прихватило Ислам. Свако његово предавање оставља дубок утицај на публику. Уверите се и сами. Ово је четврта књига из серијала од десет књига које ћемо овде објавити.

• PDF

Рецензија : Фејзо Радончић

Пред вама је јако корисна књига, од познатог исламског учењака, која обрађује следећих десет тема: 1. Тевхид (монотеизам); 2. Савет, опомена; 3. Разлика између добрих и лоших дела; 4. Суђење по другом закону мимо исламског; 5. Социјални услови друштва; 6. Економија; 7. Политика; 8.Проблем немуслиманске доминације над муслиманима; 9. Проблем слабости муслимана; 10.Проблем разједињености и неслоге срца унутар друштва.

• PDF

Отклањање сумњи у вези Ислама и теме везане за: порез немуслиманима (џизја), ропство, отпадништво, ширење вере мачем, убијање немуслимана, одсецање руку, хиџаба, полигамије, Посланикове женидбе са младом Аишом

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Ова књига садржи објашњење важности монотеизма и опасности многобоштва (идолопоклонства), затим објашњење врсти многобоштва и путева који њему воде.

• PDF

Прелепа књига под називом: "Смисао живота", је сачињена од предавања познатог исламског учењака Халида Јасина иначе некадашњег хришћанина из Сједињених Америчких Држава, која је одржао у Аустралији, Америци и Европи. Халид Јасин је 1965. године прихватио Ислам и касније се у потпуности посветио изучавању Ислама и других религија. Свршеник је исламског Универзитета у Меки, путује и предаје по целом свету а данас живи и ради у Британији. Оснивач је удружења чијим је разлогом на хиљаде људи прихватило Ислам. Свако његово предавање оставља дубок утицај на публику. Уверите се и сами. Ово је трећа књига из серијала од десет књига које ћемо овде објавити.

• PDF

Превод : Фејзо Радончић Рецензија : Фејзо Радончић Рецензија : Ирфан Клица Рецензија : Љубица Јовановић

Када говоримо о хришћанским светим књигама требамо знати да се пред нама налази више књига које хришћани сматрају светим. Да би се веровало да су оне заиста директно од Исуса Христа, или од Бога, оне би морале испуњавати бар минимум захтева да у њима нема грешака и да се међусобно не искључују. Међутим, оне су препуне и грешака и међусобне искључивости, о чему ћемо детаљније говорити у овој књизи.

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Бог (Аллах) је послао Мухамеда, мир Божији над њим, са упутом и вером истине, да избави људе из таме на светло, из очите заблуде на јасну упуту, са вером која прса чини пространим и смирује срца. Упута је корисно знање, а вера истине је чињење добрих дела. На ова два величанствена темеља почива успех за угодан живот на овом свету и улазак у Рај на Будућем свету. Исламско веровање монотеизма је темељ ове вере, оно је тајна њене снаге и оно што је уздиже над осталим верама. Бог (Аллах) је у Својој племенитој књизи Кур’ану, Својим робовима, навео све што је битно за њихово веровање, обредословља, међусобне односе и њихов бонтон. Ова књига сваком муслиману и муслиманки на једноставан начин објашњава основе исламског веровања.

• PDF

Превод : Љубица Јовановић Рецензија : Фејзо Радончић

Пред вама је водич за хаџџије и оне који обављају Умру, а који је припремљен како за оне који се први пут сусрећу са прописима Хаџа и Умре да би их на лак начин научили, тако и за оне који имају знања о овим прописима, али је потребно да се присете и да имају при руци кратак подсетник. У овом водичу се укратко обрађују прописи хаџџа и умре по пракси Посланика Мухаммеда, мир над њим, онако како би се олакшало њихово практично обављање. Овде су споменуте вредности и користи Хаџџа и Умре, услови да Хаџџ буде потпун, забрањене радње приликом обављања, молбе и молитве, преглед прописа, грешке које се чине, затим посета Џамији Божијег Посланика Мухаммеда, мир над њим, у Медини.

• PDF

Пошто ћемо у овој књизи говорити о исламској романтици онда је нужно да посланик Мухамед, мир Божији над њим, буде главна тема, јер је он Божији Посланик послат свим људима. Он их подучава Божијем верозакону и на њега се угледају сви муслимани у понашању. Он им је најлепши узор којег им је обавеза да следе и да се за његовом праксом поводе, извршавајући тако наредбу Узвишеног Бога: -"Ви у Божијем Посланику имате диван узор за онога који се нада Божијој награди на ономе свету и који Бога много спомиње." (Ахзаб, 21)

• PDF

Рецензија : Фејзо Радончић Рецензија : Ирфан Клица

Одлична књижица која нам говори о хришћанском веровању, хришћанским догмама, историји хришћанства, апостолима, Павлу, првим хришћанима и каснијим поделама, као и детаљно објашњење многих хришћанских догми и обреда. Писац се потрудио да пружи одговор на многе неисправности и неразумевања везаних за хришћанство, служећи се одломцима из Старог и Новог Завета.

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Писац овог дела, Абдулазиз бин-Абдиллах бин-Баз каже: „Ово је сажети приказ како је заиста клањао Божији Посланик, нека је над њим спас и мир, и желим да га представим сваком муслиману и муслиманки. Свако ко је буде читао, нека покуша да опонаша Посланика, нека је над њим спас и мир, јер он каже: ’Клањајте онако као што сте мене видели да клањам.’“ (Бележи Ел-Бухари). 03

• PDF

Аутор : Халид Јасин Превод : Сенад Реџовић Рецензија : Фејзо Радончић Рецензија : Љубица Јовановић

Прелепа књига под називом: "Прави успех у животу", је сачињена од предавања познатог исламског учењака Халида Јасина иначе некадашњег хришћанина из Сједињених Америчких Држава, која је одржао у Аустралији, Америци и Европи. Халид Јасин је 1965. године прихватио Ислам и касније се у потпуности посветио изучавању Ислама и других религија. Свршеник је исламског Универзитета у Меки, путује и предаје по целом свету а данас живи и ради у Британији. Оснивач је удружења чијим је разлогом на хиљаде људи прихватило Ислам. Свако његово предавање оставља дубок утицај на публику. Уверите се и сами. Ово је друга књига из серијала од десет књига које ћемо овде објавити.

• PDF

Прелепа књига под називом "Наш почетак и крај на овом свету" је сачињена од предавања познатог исламског учењака Халида Јасина иначе некадашњег хришћанина из Сједињених Америчких Држава, која је одржао у Аустралији, Америци и Европи. Халид Јасин је 1965. године прихватио Ислам и касније се у потпуности посветио изучавању Ислама и других религија. Свршеник је исламског Универзитета у Меки, путује и предаје по целом свету а данас живи и ради у Британији. Оснивач је удружења чијим је разлогом на хиљаде људи прихватило Ислам. Свако његово предавање оставља дубок утицај на публику. Уверите се и сами. Ово је прва књига из серијала од десет књига које ћемо овде објавити.

• PDF

Превод : Ирфан Клица Рецензија : Фејзо Радончић

Пред вама је прелепа књига која садржи објашњење сведочанства да је Мухаммед, мир над њим, последњи Божији Веровесник и шта то сведочанство представља. Књига, такође, указује да је Посланик, мир над њим, послат као милост свим световима, и да је његова порука општа и упућена целом човечанству. У књизи се спомињу и неки Посланикови поступци у различитим ситуацијама, његови савети и опоруке, затим опис његове нарави, скромности, однос према друштву, пријатељима...

• PDF

Пред вама је прелепа књига која садржи приче из историје муслиманских великана. Књига садржи следећа поглавља: • О добрим владарима; • О муслиманским учењацима; • О праведним владарима; • О муслиманским херојима; • О исламском моралу и понашању; • О лепотама исламске културе и цивилизације; • Бисери мудрости; • Мудре изреке и казивања; • Поуке, опомене и савети; • О вредности појединих дела; • Цитати објективних Западњака; • Изјаве мрзитеља Ислама и њихове уроте; • О Западној цивилизацији.

Повратне информације