• PDF

Аутор : Закир Наик Превод : Љубица Јовановић Рецензија : Фејзо Радончић

Ова књига је састављена од многобројних предавања која су одржана широм света, а која је одржао познати исламски учењак др. Закир Наик, иначе славни хирург из Индије. Он на врло једноставан, прецизан и логичан начин објашњава све битне теме везане за Ислам као и одговоре на многе заблуде и потворе које многи немуслимани износе о Исламу. У овој књизи др. Закир Наик, такође, одговара на директна питања публике. Служећи се цитатима из Кур’ана, Библије и других светих књига, као и научним чињеницама др. Закир Наик износи информације и чињенице које читаоце ове књиге неће оставити равнодушним

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Ово је кратка посланица о прописима рамазанског поста. Текст у њој је састављен из књига и посланица наших учењака као подсетник и подршка постачима како би ову велику покорност Богу извршили на исправан начин према исламском верозаконику

• PDF

Превод : Фејзо Радончић Рецензија : Љубица Јовановић

Пред вама је књига о веровању у Божију једноћу – чисти монотеизам. Аутор је дао скраћени приказ монотеизма са лакоћом у изразима. Нема сумње да је наука о веровању основа на којој се гради све остало. С тога је неопходно њено проучавање како би дела која радимо била исправна и прихваћена код узвишеног Бога

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Ова књига садржи више посебно одабраних исламских прописа по питању поста и његових правила. Имали смо за циљ да сакупимо оно што се првенствено тиче жене и за чим она има потребу да зна од прописа. Бога Узвишеног молимо да јој буде на помоћи и да заврши свој пост на начин како је Он задовољан, Он је најбољи од свих од којих се тражи, Он нам је довољан, а диван ли је Он заштитник.

• PDF

Аутор : Закир Наик Рецензија : Љубица Јовановић

У овој књизи видећете како је аутор др. Закир Наик из Индије на један врло приступачан начин објаснио неке од многих научних феномена који су споменути у племенитом Кур’ану, и то још много пре него што је наука уопште и била „популарна" међу људима. Књига која је написана пре нешто више од 14 векова, а у којој се спомињу многи научни феномени до којих је наука дошла тек у новије време, је заиста поука за разумом обдарене. Бог Узвишени се на многим местима у Кур’ану обраћа са „О ви разумом обдарени", па заиста је Кур’ан само за оне разумом обдарене или за оне који ће то тек постати.

• PDF

Превод : Ирфан Клица Рецензија : Љубица Јовановић

Многи људи траже инспирацију у мислима и изрекама познатих личности у којима је сажето њихово животно искуство, међутим оне нису лишене мањкавости и недостатака, тако да не могу бити водиља у животу. Пред вама су хадиси (цитати) последњег Божијег посланика Мухаммеда, нека су благослов и мир над њим, који је послат као милост целом човечанству и који није говорио и радио по сопственим жељама, већ онако како му је Узвишени Бог објављивао

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Ова књига говори о доктрини тројства и њеном настанку, те начину како се увукла у хришћанство. Још у првим вековима постојали су хришћани који су се супроставили овој идеји. Школа мишљења која заступа Тројство доминирала је хришћанским светом тек након што ју је Павлова Црква наметнула на силу онима који је нису нити разумели нити је искрено прихватали као Божанску заповест, и била је жестоко осуђивана и одбацивана од стране оних који су веровали да је Месија Исус био једино Божији Посланик, а не "један од тројице".

• PDF

Превод : Марко Вучковић Рецензија : Фејзо Радончић

На основу хришћанског учења Бог је морао да преузме људски облик да би разумео људска искушења и патњу, али то веровање није нигде засновано на јасним Исусовим речима. Бог не мора да буде искушан и да пати како би могао да разуме патњу људи и да опрости грехе људима јер је Он Свезнајући, Створитељ свих створења. Ово је исказано у многим библијским псаламима од којих ћемо овде неке навести

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Пред вама је прелепа књига која говори о свештенику и његовом путу у ислам. Аутор овог дела је рођен у хришћанској породици у Шпанији, тачније на Палми де Мајорци крајем 14. века. Узвишени Бог у Кур’ану каже:"... и свакако ћеш наћи да су верницима (муслиманима) најближи они који говоре: "Ми смо хришћани", зато што међу њима има свештеника и монаха и што се они не охоле. Када слушају оно што се објављује Посланику, видиш како им лију сузе из очију, јер знају да је то Истина, па говоре: "Господару наш, ми верујемо, па упиши и нас међу оне који су посведочили. Зашто да не верујемо у Бога и у Истину која нам долази, када једва чекамо да и нас Господар наш уведе с људима добрим". И Бог ће им, због онога што говоре, као награду рајске баште дати, кроз које ће реке тећи, у којима ће вечно боравити; а то ће бити награда за све оне који добра дела чине". (Кур’ан: поглавље Трпеза, 82-85.)

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Пред вама је збирка молитви потребних сваком муслиману током дана и ноћи у разноразним приликама. Све молитве су пренесене веродостојним путем. Молитве из Ку’рана и веродостојних предаја посланика Мухаммеда, мир над њим.

• PDF

Рецензија : Ирфан Клица Рецензија : Љубица Јовановић

Скраћени илустровани водич за разумевање ислама је одлична књига која првенствено говори о научним чудима у исламу, затим о концепту ислама и његовој визији према појединцу и друштву, као и о основним информацијама о исламу. Међу најбољим одговарајућим књигама за немуслимане.

• PDF

Писац каже: "Велика ми је част и привилегија, да у своје и у име свих муслимана света пишем о једном од највећих Посланика који је ходао овом Земљом. Мој циљ је да са овом концизном брошуром укратко истакнем најважније аспекте посланства овог великог Аллаховог посланика, Месије Исуса (мир над њим), и поруком са којом је послат.

• PDF

Аутор : Ахмед Ферид Рецензија : Фејзо Радончић Рецензија : Љубица Јовановић

Пред вама је једна од најбољих књига написаних на тему одгоја, побожности и духовног одгоја. Аутор је сакупио кур’анске одломке и Веровесникове, мир над њим, цитате повезујући их са темом књиге и објашњавајући их на лак и једноставан начин. Књига због које срце не остаје равнодушно, и која ће утицати да се, уз Божију вољу, промените на боље!

• PDF

Рецензија : Фејзо Радончић

У овој књизи можете да сазнате више о исламском ставу наспрам јудаизма, хришћанства, хиндуизма, будизма, затим ционизма, масонерије, комунизма, секуларизма, егзистенцијализма, шиизма, кадијанизма, нусајрија...

• PDF

У овој једноставној и дирљивој књизи се налазе кратке приче 106 особа које су поделиле своје разлоге а који су утицали да пригрле ислам. Књига је посебна из разлога што у себи садржи разноврсност и мноштво култура и гледишта њених припадника што је чини нарочито интересантном. Срећни смо што смо њихове разлоге пренели вама!

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Ова књига садржи објашњење веровања верника - спашене скупине кроз веровање у Божију једноћу, Његове анђеле, Свете књиге, Божије посланике, Судњи дан и Божију одредбу.

• PDF

Рецензија : Љубица Јовановић

Ова књига садржи казивања о средствима и начинима преко којих се успешно отклања брига и туга и уз помоћ којих се остварују срећа и спокој у срцу, и оно што је најважније - успех на овом и будућем свету.

• Пут у Меку Српски

PDF

Аутор : Мухаммед Есед Рецензија : Фејзо Радончић Рецензија : Љубица Јовановић

Књига ’’Пут у Меку’’ је животна прича коју је написао Мухаммед Асад, некада Леополд Вајс, пореклом јевреј. Рођен је 1900. године у Лавову, у Пољској, одакле је касније отишао да студира и ради као новинар у Бечу у Аустрији. Књига обилује изванредним причама и доживљајима са његових путовања кроз Палестину, Сирију, Ирак, Египат, Иран, Либију, Кувајт, Саудијску Арабију, и на крају његову циљану дестинацију – Меку. Срео је тада највеће личности у исламском свету. У књизи детаљно и на врло дирљив начин описује његово тражење истине и смисла живота, и разлоге због којих је прихватио ислам и постао један од његових највећих мислилаца. Заиста, онај ко почне ову књигу да чита неће да је остави све док је у потпуности не заврши.

• PDF

Рецензија : Фејзо Радончић Рецензија : Љубица Јовановић

Пред вама је дуго скривана књига у којој један од најпознатијих руских писаца Лав Толстој говори о исламу и описује Посланика Мухаммеда, мир над њим, на најлепши начин, у својој посланици и у својим писмима.

• PDF

Писац каже: „Није ми намера да изменим ваш ум или да променим вашу веру, првобитна сврха и циљ мог писања је да се упознате са поруком ислама како бисте је разумели и како бисте обогатили своје знање, а од вас зависи да ли ћете да је прихватите или да је одбијете.“

Повратне информације